Essence Moisturizers

ClinicCare essences zijn ultra-intensieve, lichte formules die de huid diep binnendringen met vocht en voedingsstoffen. Omdat de actieve ingrediënten in ClinicCare veel meer geconcentreerd zijn dan die van reguliere crèmes en moisturisers, kunnen onze essenties belangrijke problemen, zoals verouderende huid, acne, leeftijdsplekken en fijne lijnen, richten op veel lagen onder het oppervlak van de huid. Door een ClinicCare Essence toe te voegen aan uw dagelijkse huidverzorging (na toner, voor serum / crème / moisturizer) kunt u de onderliggende huidschade nauwkeuriger en efficiënter behandelen.

ClinicCare heeft drie verschillende Home Care Essences beschikbaar om vrijwel alle huidskwesties te behandelen. Alle ClinicCare Home Care Essences bevatten een hoge concentratie van hyaluronzuur met een laag molecuulgewicht (1,0% -2,0%).

X3M EGF Pure Essence Moisturizer, 50ml

Hoog geconcentreerde Essence om de onrustige huid (acne) te verzachten en herstellen. Deze essence bevat groene thee-extract, om te desinfecteren en ontstekingen te onderdrukken. EGF Extra Anti-Ontsteking Essence zal helpen tegen acne en ook andere huidproblemen te voorkomen. Bio Hyaluronzuur (kleine molecule) en natuurlijke plantenextracten om de huid soepel en goed gehydrateerd te maken en te hydrateren.

Main ingredients

• 2% Hyaluronic Acid (20 mg/ml LMWHA)
  • Beta Glucan
  • Portulaca Oleracea extract
  • Centella Asiatica
  • Citrus Grandis (Grapefruit) Fruit Extract
  • Rosmarinus Officinalis Leaf Extract

X3M EGF Glow Essence Moisturizer, 50ml

Speciale anti-pigmentatie essence voor een fantastisch heldere en frisse huid. Met een uitstekend effect bij celactivering, anti-oxidant en tyrosinase remming, Cheju sinaasappel, verrijkt Arbutin en Mulberry bark extract, gericht op huidproblemen zoals melasma en bruine vlekken. Het heeft een speciale formule, ontwikkeld door ons eigen onderzoeksteam, dat pigmentatie voorkomt en stopt de aanmaak van melanine. Dit verrijkte met een zeer hydraterende essence geeft je een langdurige goed gehydrateerde huid.

Main ingredients

• 2% Hyaluronic Acid (20 mg/ml LMWHA)
  • Arbutin
  • Mulberry Bark Extract
  • Jeju (Korea) Orange

X3M EGF Refresh Essence Moisturizer, 50ml

Deze essence verzacht, hydrateert en verjongt zelfs de meest gevoelige huid. Bio Hyaluronzuur (kleine molecule) geeft de huid een goede hydratie en herstelt de beschadigde huidweefsels. Er zijn speciale ingrediënten in deze essence, die antibacteriële, anti-virus werking bevatten tegen verschillende ontstekingen, verzacht comfortabel zelfs de meest gevoelige huid beschadigd door stress of externe invloeden. Deze essence versterkt de immuniteit en herstelt snel de beschadigde huid weefsels, en geeft een gladde en frisse huid.

Main ingredients

• 1% Hyaluronic Acid (10 mg/ml LMWHA)
  • Portulaca Oleracea Extract
  • Beta Glucan
  • Chamomille Extract

Heeft u vragen of opmerkingen?

Contacteer ons:

ClinicCare België

E-mail: info@clinic-care.be

Heeft u vragen of opmerkingen?

Contacteer ons:

ClinicCare Nederland

E-mail: info@bowiemedical.nl

Avez-vous des questions ou remarques?

Contactez-nous:

ClinicCare Belgique

E-mail: info@clinic-care.be

Veel gestelde vragen:

• Waar kan ik de prijzen vinden?
  • Waar kan ik bestellen?
  • Waar kan ik een behandeling laten doen?
  • Wie is de importeur voor België en Nederland ?

Questions fréquemment posées:

• Où puis-je trouver les prix?
  • Où puis-je commander?
  • Où puis-je avoir un traitement?
  • Qui est l'importateur pour la Belgique

Like ons en volg ons op facebook:

Suivez-nous