Peelings

ClinicCare professionele exfoliating / peeling behandelingen zijn huidherstellende procedures. Dit zijn gebruikelijke behandelingen voor huidverzorgingsproblemen, die tevens de effecten van veroudering en schade veroorzaakt door het langdurige blootstelling aan de zon vertragen. Onze gelaatspeelingbehandelingen helpen ook het voorkomen van donkere gebieden op het gezicht, die veroorzaakt kunnen worden door hyperpigmentatie of leeftijd.
ClinicCare peels reinigen diep, hydrateren en verstrakken de huid. Onze peelbehandelingen zullen de huid verjongen en deze een zachte, gladde en gezonde uitstraling geven.

Pure Peel, 30ml

Lichte, oppervlakkige peeling. Verwijdert de bovenlaag van de epidermis. Geschikt voor acne behandelingen. Huidverjongende, zuiverende en hydraterende anti-ontstekingsbehandeling. Geschikt voor gecombineerde huid met of zonder acne problemen. Verwijdert dode huidcellen en activeert nieuwe, vookomt glanzen.

Indicaties:

• Inflammatoire en niet-inflammatoire onzuiverheden
  • Blackheads en comedonen
  • Grove huidstructuur, fijne lijntjes en rimpels
  • Grove/grotee poriën
  • Couperose

Active ingredients:

• Salicylic acid 20%: Has keratolytic, comedolytic, anti-inflammatory and antiseptic properties. Derived from willow tree bark. Its lipophilic properties enable salicylic acid to penetrate and dissolve sebum, making it highly effective therapy for acne. In addition, it has anti-inflammatory effects which make it suitable for sensitive skin conditions. Such as rosacea. Salicylic acid has a mild anesthetic effect compared to AHAs.
  • Lactic acid 12%: The mildest of alfa hydroxy acids. It has water-binding properties. Stimulates collagen synthesis.
  • Glycolic acid 12%: Exfoliates epidermis, promotes epidermolysis, disperses basal layer melanin and stimulates the growth of new skin. Reduces amount of the surface skin oil.

Instant Painless Peel, 250ml

Silky Peeling Gel is een krachtige enzymatische Peeling. Het is een volledig pijnloze peeling gel die de dode huidcellen effectief verwijderd . Het verwijdert zacht doch zeer effectief de onnodige dode cellen. De huid wordt weer helder en schoon met een frisse teint. Deze enzymatische peeling verzacht de huid en geeft de huid een zachte en frisse textuur. ClinicCare Sliky Peeling Gel is de ideale vóórbehandeling (voorbereiding van de huid) bij o.a. dermabrasie.

Glow Peel, 30ml

Lichte, oppervlakkige peeling. Verwijdert de bovenlaag van de epidermis. Onderdrukt melaninesynthese. Huidverjongende en hydraterende anti-pigmentatie behandeling. Geschikt voor huiden met pigmentatieproblemen. Verwijdert dode huidcellen en activeert nieuwe gezonde cellen.

Indications:

• Huid die beschadigd is door teveel blootstelling aan UV-stralen
  • Hyperpigmentatie
  • Grove huidstructuur, fijne lijntjes, rimpels
  • Grove/grote poriën, doffe huid, bleke huid

Active Ingrediënts:

• Glycolic Acid 28%: Smallest and most effective alpha hydroxy acid derived from sugar cane. Exfoliates epidermis, promotes epidermolysis, stimulates the growth of new skin. It safely removes the outer layer of dead skin cells, bringing fresh, new skin to the surface.
  • Mandelic acid 6%: Alpha hydroxy acid derived from bitter almonds. Has depigmenting properties, inhibits melanin synthesis, exfoliates and rejuvenates skin.
  • Kojic Acid 4%: Kojic acid is derived from a variety of fungi and organic substances and is used to diminish dark areas resulting from excessive pigmentation in the skin. Inhibits the activity of tyrosinase, prevents the formation of melanin.
  • Arbutin 2%: Acts by reversibly suppressing melanosomal tyrosinase activity and thus prevents the synthesis of melanocytes. Works synergistically with kojic acid and enhances lightening effect.

AHA + EGF Skin Booster, 30ml

De ClinicCare AHA + EGF Skin Booster geeft een mesotherapie-achtige huidstimulatie zonder injecties en zichtbare schilfering. Het is een mengsel van vijf verschillende Alpha Hydroxy Acids (AHA), anti-oxidanten, groeifactoren, een auto-neutraliserende release toevoeging. Uw gezicht zal direct weer toonbaar zijn (geen down-time).
Speciaal aanbevolen voor huidverjonging, acne en voorkoming en behandeling van veroudering.
Herhaal behandelingen 1 keer per week voor een kuur van behandelingen of 1 keer per maand om de gunstige effecten van andere behandelingen te verlengen.

Refresh Peel, 30ml

Oppervlakkige peeling. Verwijdert de bovense laag van de epidermis. Versterkt de huid en stimuleert collageenstynthese. Huidverjongende en hydraterende anti-aging, anti-rimpelbehandeling. Geschikt voor alle huidtypes. Verwijdert dode huidcellen en activeert nieuwe, gezonde cellen.

Indications:

• Huid die teveel is blootgestled aan UV-stralen
  • Grove huidstructuur, fijne lijntjes, rimpels
  • Grove/grote poriën, doffe huid, vale huid

Active ingredients:

• Glycolic Acid 48%: Smallest and most effective alpha hydroxy acid derived from sugar cane. Exfoliates epidermis, promotes epidermolysis, stimulates the growth of new skin. It safely removes the outer layer of dead skin cells, bringing fresh, new skin to the surface.
  • Phytic Acid 4%: Phytic acid protects against inflammations by blocking free radicals and elevating antioxidant potentials. It is also able to protect DNA from free radicals. Phytic acid can enter cells and help DNA repairs breaks in the strands.
  • Kojic Acid 2%: Kojic acid is derived from a variety of fungi and organic substances and is used to diminish dark areas resulting from excessive pigmentation in the skin. Inhibits the activity of tyrosinase, prevents the formation of melanin.

Peel Blender, 15ml

Peel Blender is een speciaal product dat moet worden gemengd met Glow, Pure of Refresh Peel voor het op maat maken van de peelsterkt en de pH-waarde.

Met de Peel Blender kunt u op maat gemaakte peelings mixen die geschikt zijn voor de meeste huidtypes en huidproblemen.

Active ingredients:

• Hyaluronic Acid (LMWHA) Natural component in skin, one of its most important properties is its ability to retain moisture – up to 1000 times the weight of the acid itself.
  • Ethylhexylglycerin is a topical skincare ingredient, often indicated as a conditioning ointment in the treatment of eczema.
  • Sodium Hydroxide is used to control the pH levels or serve as a buffering agent in cosmetics and personal care products.

Heeft u vragen of opmerkingen?

Contacteer ons:

ClinicCare België

E-mail: info@clinic-care.be

Heeft u vragen of opmerkingen?

Contacteer ons:

ClinicCare Nederland

E-mail: info@bowiemedical.nl

Avez-vous des questions ou remarques?

Contactez-nous:

ClinicCare Belgique

E-mail: info@clinic-care.be

Veel gestelde vragen:

• Waar kan ik de prijzen vinden?
  • Waar kan ik bestellen?
  • Waar kan ik een behandeling laten doen?
  • Wie is de importeur voor België en Nederland ?

Questions fréquemment posées:

• Où puis-je trouver les prix?
  • Où puis-je commander?
  • Où puis-je avoir un traitement?
  • Qui est l'importateur pour la Belgique

Like ons en volg ons op facebook:

Suivez-nous